胡鴻鈞家姐突然被留意 原來是大眼美女 因工作定居澳洲現任職會計師

文: Ling Kwok
2020.08.13

胡鴻鈞(Hubert)近日於社交平台上載跟媽媽的溫馨合照慶祝媽媽的生日,兩人頭貼頭合照,突顯母子情深。不過網民的焦點卻在胡鴻鈞的姊姊Sharon身上,因為她是一名大眼美女,被網民問爆「點解唔出道?」

胡鴻鈞在IG上載與母親的合照,更留言笑阿媽:「我娘親最近嘅口頭禪係 : 『食埋呢一餐減肥』hmm...似乎呢一餐食左幾十年都未食完,媽,生日快樂!祝您身體健康、繼續有氣有力,但可以少啲囉唆。」更大爆阿媽貪靚,影了多張相才滿意效果。

而遠在澳洲的胡鴻鈞家姐Sharon轉貼細佬與媽媽的合照,令網民突然留意她。Sharon原來是一名大眼美女,擁有甜美笑容。

雖然她現時不在香港,但她與家人的感情很要好。作為細佬的胡鴻鈞曾經留言賀家姐生日,說:「我家姐今日88歲生日,喺度我祝佢身體健康,快啲搵到一個如意郎君,同埋做個開心快活人。」

Sharon現時定居在澳洲,任職會計師。因為疫情問題,所以未能回港慶祝胡媽媽生日,現時只能在當地Home Office少出街。被問到家姐是美女,為何不出道時,胡鴻鈞笑言:「佢都係安份地做會計師算啦!」

圖:IG@胡鴻鈞

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓