日本肥仔為練出山下智久性感鎖骨追女神 7個月勁減81磅變型男超勵志

2021.12.16

戀愛可以令不少人甘願作出改變,更可以變成減肥的動力!日本節目《ザ!世界仰天ニュース》曾分享一位男生的為愛減肥的故事,為練出女神迷戀的山下智久性感鎖骨,決心由98kg勁減至61kg,成功練出性感鎖骨變身型男!

1998年出生的江原こうき高178cm,但自小體型肥胖,從小就愛吃肉和雞蛋,加上由婆婆照顧的原故,每次都會準備豐盛的大餐給他,所以小學6年級體重就是個達60kg的小胖子,中學3年級體重更升至80kg

從小就養大了食量的江原,一日的用餐份量相當豐富,此飲食方法自小就持續到高中,所以高峰期體重更到達98kg,即刻按圖睇睇詳情:

雖然一直以來身型肥胖,但被同學稱讚摸起來整極像綿花糖,所以無阻江原在女同學間的受歡迎程度,亦因此從來沒有考慮過減肥一事,然而卻在命運的安排下遇上鄰班的女同學,更因對方一句話作出重大改變,即刻按圖睇睇詳情:

在聽到心儀女神這番話後的江原相當失落,但沒有因此而感到沮喪,更下定決心暫要練出性感鎖骨向心儀女神表白,更強調「練出鎖骨之日就是表白之時」,即刻按圖睇詳情: 

決心減肥的江原揮別過去高卡路里飲食習慣,改為低糖低卡路里飲食,更配合適當鍛練以達成目標,按圖睇減肥詳情:


經過一留努力後,江原終於成功在7個月內由巔峰期98kg減至61kg,成功減走足足37kg,變為身材瘦小的日系型男,不單完全看不出來曾經是大胖子,更練出性感鎖骨,按圖睇減肥成功後詳情:

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓