嘆老公在家工作開會好專業但做家事無能似雙面人 港媽呻好難溝通:佢個腦咩構造

文: Ling Kwok
2020.08.21

疫情未過,有不少打工仔仍要在家工作。可是長時間在家工作,反而會與另一半或家人產生更多磨擦。最近有位港媽在網上討論區大呻老公在家工作,但對家事置之不理,就算當面對話,對方卻難以溝通,覺得對方在家事上似有認知障礙。

有位港媽就在網上討論區「親子王國」上大呻,投訴老公就算在家工作,感覺與他不在家無分別:「平日淨係開餐先出來,假期就瞓瞓瞓,佢放唔放我都無咩大分別,又係一個人湊住細路,煮飯做家務呀咁,空餘時間,即是食飯時就督機,打機,或者netflix,,我同佢講野都聽唔到,揾佢幫手要極力強調或預咗講好多次,大家的老公係咪都咁悶。」

想不到此帖一出,引起有不少港媽的共鳴,留言力數另一半,直指對方在家事上實在好難溝通。有位港媽表示,見到老公在家工作要開會,在同事及客戶面前表現得非常專業,與平時所見的他般若兩人:「我老公係屋企好似靈魂遊走咁,同佢講嘢講一次冇用的,靈不付體咁。」亦有港媽表示,就算與另一半有文字溝通,對方都可以看不明白,直言對方好似有認知障礙,天生對家事有保護機制。

不過亦有港媽感激有個會幫輕家務的另一半,雖然做的事情不多,但至少肯出手幫忙,總好過自己一人面對。

圖:PEXELS

來源:親子王國

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓