曾在2800呎豪宅打工享獨立冷氣房 外傭嫌400呎屋太細拒絕與港媽面試

2020.08.21

本地有不少家庭都會聘請外傭幫手打理家務,最近有位港媽就在網上分享自己在招聘外傭時遇到的經歷。她在FB群組「外傭僱主必看新聞訊息」撰文分享,指自己遇過一個態度頗為囂張的外傭。

該名港媽在面試前與外傭透過WhatsApp聯絡:「睇返起當年in工人之中,呢個算極品 當時約咗星期日in 未見之前有傾下計」,又打算詢問外傭舊屋大小:「諗住睇下佢係咪都做開400尺左右屋,因為我就係4百幾尺2房要佢share room」。外傭就表示自己在2800呎的大屋工作,享有一間獨立冷氣房之餘更跟僱主去過倫敦及意大利遊玩。之後該名港媽就表示外傭需要與自己的小朋友同房,結果對方態度開始轉變,直言「I never say I like to work with u」,又認為只是港媽想與自己面試,而自己亦有其他面試,建議港媽另覓他人。

POST引起不少網民討論,不少人都覺得外傭態度囂張:「嘩串到呢 已經唔係揀工咁簡單 係無禮貌」、「我都in過一個話做開4千幾尺屋,成個過程似佢in我多d」、「打工咋,當正間屋係自己買左?」、「佢個態度已經feel到佢唔想做」。亦有網民覺得港媽以「工人」稱呼外傭同樣沒禮貌,不過港媽解釋只是為了方便,並無心存「不尊重」之意:「有工人010203,我打個「工」字會彈出一些各姐姐的聯絡電話 比打「姐」的方便」。不少網友附和,認為工人亦是一個職業,直接叫「工人」並無不妥。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓