連詩雅拍片教你用14日肚腩變腹肌!每日只需用2分鐘做1個簡單動作

2020.08.22

第三波新冠肺炎疫情持續,不少人留家抗疫都選擇做運動,既能瘦身亦可打發時間,可謂一舉兩得。藝人連詩雅Shiga出名身身材苗條,不過最近肚腩仔現形,於是她用14日時間將肚腩變成腹肌,更拍片分享心得。

連詩雅拍片分享健身心得,直言「只要堅持下去,每個人都可以擁有好身材」。她在片中示範一個簡單動作,表示「14天裡不間斷的(地)做這個動作,就可以減退小腹甚至練成顯著級的腹肌線條」。

這個動作叫做「坐姿左右擺腿」,臥坐以雙手支撐,身體往後仰,利用腰腹力量,雙腿伸縮在障礙物間左右穿插。Shiga指每日做3組動作,每組做30-45秒,換言之每天只需抽出約2分鐘做運動。

不過,有網民留言提醒其他人,指Shiga本身身材苗條又曾經練出腹肌,再練會比較容易顯出腹肌線條,而普通人或需要更多時間。

來源:小紅書@連詩雅

 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓