玩交友App戀愛反而更長久!日本節目研究:離婚率比現實邂逅低

2021.12.24

玩交友App識人尋求邂逅早已不是新鮮事,但交友App常給人玩票性質的刻板印象,感覺相比現實邂逅更難長久。日本節目《林先生の初耳学》早前進行交友App研究,調查過百組以交友App拍拖結婚的夫妻,發現離婚率比起現實邂逅的夫妻更低,更請來專家解析背後原因,即刻一齊睇睇!

日本節目《林先生の初耳学》以交友App為主題,皆因肺炎疫情人們減少外出,亦想安坐家中尋找真愛,因此交友App使用人數暴升7成,按圖睇詳情:

 

 

節目更公佈以網路或交友App所認識,而結婚的東京人佔整體結婚率10%,亦即代表10對東京夫妻中,就有1對是通過網路或交友App而認識,按圖睇詳情:

雖然交友App邂逅是現今趨勢,但有不少人對此抱有懷疑態度,所以節目組就特別以此為題研究「交友App邂逅是否更容易離婚?」,現時日本近5年內結婚的夫妻離婚率為6.6%,在310萬對結婚夫妻中,有20萬7千對已經離婚,按圖睇詳情:

節目組就與12款交友App合作,調查了超過1萬名使用者,當中有417對夫妻透過交友App而結婚,其中就有19對經已離婚,交友App邂逅的離婚率為4.5%,相較整體離婚率6.6%更低。

節目組更請來家庭社會學家山田昌弘倒講解背後原因,不來普遍離婚原因都是「沒想過他是這樣的人」,即刻按圖睇詳情:

其實美國過去亦曾進行類似研究,發現交友app的離婚率比現實邂逅的離婚率較低。

來源:林先生の初耳学

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓