【反黑路人甲】蔣家旻大個女轉做風情萬種水姐 曬美腿色誘王浩信網民有讚有彈

2020.08.25

TVB劇集《反黑路人甲》最近劇情就講到細倫(王浩信飾)成為坐館,而聯旺勝的水姐(蔣家旻飾)就去找他打個「招呼」。蔣家旻飾演風情萬種的水姐,不斷色誘細倫,甚至扯爛條裙多角度大騷美腿。劇集播出後,蔣家旻的好姊妹朱千雪更留言大讚好友「好型啊」。

水姐踩上細倫辦公室,更不斷出招色誘細倫,一邊摸手仔一邊表示不希望蔣家與聯旺勝起衝突。

之後水姐要求細倫陪她去停車場取文件,一開車門即刻出「股惑」,令細倫不得不即刻走開一二邊眺望風景。

最後她出絕招,故意利用車門扯爛自己的裙,更露出一對美腿。

之後水姐更叫細倫用釘書機釘裙,在對方面前多角度展現美腿,更咬細倫耳仔,令其流鼻血。

蔣家旻入行13年,在21及22歲時出演《天與地》少女版佘詩曼及《愛·回家》馬子妮而成功入屋。現已踏入3字頭的她,從乖乖少女搖身一變成為風情萬種的水姐,網民對此看法不一。

有觀眾就表示「Sorry,完全投入唔到」,認為蔣家旻予人感覺是細路女扮大人:「仲要係風情超索女,Noway」,有觀眾就覺得這段情節演繹得頗搞笑。亦有網民感慨蔣家旻大個女:「睇到呢D情節,覺得阿家旻真係大個女左好多,想當年好似仲睇緊天與地佢做少女阿佘」,有網友就驚訝蔣家旻的好身材:「點解以前冇發覺佢雙腿有咁滑溜仲要咁好睇嘅」。

來源:TVB、IG@蔣家旻

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓