張寶兒性感大解放曬高衩CHANEL泳衣 卻惹走光疑雲嚇親網民:感覺尷尬

2020.09.15

港姐出身的藝人張寶兒,早前與男友袁偉豪購入豪宅築愛巢,令不少人猜測二人好事近。日前她在IG分享在海邊拍攝的水著照,性感尺度爆燈,有網民就笑言是Bowie結婚做人妻前的終極性感。

張寶兒身穿配有CHANEL飾物的泳衣,配上黑色西裝外套,獲網民讚高貴性感。不過,其中一張相的性感程度卻嚇親不少人,事關泳衣是超高衩設計,有走光之嫌。

更有網民留言提醒張寶兒,指她揀錯相:「點解第二張相好似走光」、「嚇得我以為你差d走光」、「嘩!日落光線及角度好靚 ,影得好靚!造型都好靚啊!但第二張有點over!影響咗高貴氣質,少少敗筆」、「感覺尷尬,似着歪左」。

喜歡分享靚相的張寶兒,之前亦試過另一套仙氣十足的性感白色泳裝,與今次黑色泳裝的型格截然不同。

圖及來源:IG@張寶兒

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓