老公晚晚與女同事傾電話唔願停 港媽嬲爆反被話小器 決定用一招睇實丈夫防出軌

文: Ling Kwok
2020.09.22

相信有另一半的人都不會想對方與其他異性來往甚密,尤其是身邊的同事,每日見面的時間可能仲多過自己,真係要提起萬二分精神。最近有位港媽就在討論區大呻,每日收工都會與女同事傾電話,傾到唔願停!

該名港媽在討論區「親子王國」大吐苦水,講到老公每日回家都會與女同事傾到唔願收線,令她十分苦惱。她說:「每日放工都傾,邊揸車邊傾到家門口,唔落車仲繼續傾,多數是講公司是非,串來串去(因為佢開擴音我會聽到,有時同車返屋企)今晚又由9點傾到11點半。我真係嬲嬲哋!尤其係,我同個仔搏鬥緊功課,佢就咩都唔理掛住傾電話!」

雖然老公開擴音公開對話內容,可是港媽覺得女同事語氣「嗲聲嗲氣」,加上兩人傾到唔願收線。有幾次試過直接在家等老公回家開飯,點知一落到停車場捉到對方仲傾緊當下才捨得收線。港媽於是忍無可忍與老公對話,誰知丈夫反指她因小事而生氣,激到該港媽話:「你唔覺有問題就係最大問題!」不過她老公答應放工不再與女同事傾電話。

不過港媽又擔心老公之後會對她有意隱瞞,更可能會發生婚外情,於是向網民訴苦。網民均表示港媽老公唔識做,少少避嫌都不會。最後港媽參考網民意見,表示:「佢一放工我就追魂call佢返歸,揸車時間全程捉佢陪我傾電話,返到屋企我就昅實佢」更日後有意偷看對方手機確保丈夫沒出軌。網民都覺得沒人會接受另一半與異性傾到沒完沒了,指「個個最初都話純友誼,但最後都會出事。」結論就是「唔識同異性保持距離真係好危險。」

來源:親子王國

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓