雨僑為初生B女改名想用「約」字 政府職員表示無此字最快要等三個月令網友搲晒頭

文: 王庭芝
2020.10.06

女星雨僑和羅力威結婚兩年,今年8月8日誕下千金,榮升新手媽媽,自囡囡出生後,雨僑不時分享湊女點滴,還要為囡囡改名而傷腦筋,兩夫婦之前只公開過囡囡英文名叫Harper,中文名則未有公開,近日他們為囡囡攞出世紙時就發生一件小插曲,政府職員表示資料庫沒有「約」字,亦無意中透露了囡囡的中文名包含「約」字。

雨僑在Facebook分享昨日為BB攞出世紙,怎料政府部門表示電腦資料庫沒有「約」字,她說:「個職員超認真搞咗兩個鐘真係無喎!」又說如果要使用該字就要申請和等三個月。

畢竟為BB改名是人生大事,沒想到一個如此常見的字竟然變「消失的約」,確實令雨僑相當無奈,她用hashtag表示:「#我whatsapp個約字俾你得唔得 #約喎 #好common咋喎 #唔係方中sir」。

事件引起網友熱烈討論,嘗試解開「約」字消失之謎,有人估計可能關字形問題,也可能跟電碼有關,有網友指政府用《康熙字典》,表示之前為兒子改名想用另一個常見的「禮」字都發生相同情況,當時職員表示只能出到「示」字邊,要另加$320才可用「禮」,但都有不少網友分享自己為仔女改有「約」的名字攞出世紙時相當順利。

來源:FB@雨僑

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓