陳智燊宋熙年遲早移民英國在香港只租樓不置業 兩公婆高峰期月入60萬租3萬住千呎豪宅

文: Ling Kwok
2020.10.06

陳智燊 (Jason) 同宋熙年(Sarah)兩公婆於2016年結婚,如今已經三年抱兩,組成一家四口幸福庭。而兩人自從離開TVB後轉型做KOL,收入源源不絕,高峰期一個月合共賺60萬。不過就算兩人賺得多,但他們也沒有打算在香港買樓。

陳智燊與宋熙年婚前租住將軍澳私人樓宇單位,不過婚後就另覓居所,因為不用再回TVB,所以轉移陣地租住馬鞍山,以每月3萬元租過千呎豪宅單位。而兩人轉型KOL後,拍片多在家裡取材,又以大仔Damon為生招牌做招徠,隱約見到家中的佈置簡約,客廳相當闊落。

這引起網民疑問,皆因兩公婆做KOL後吸金力強,高峰期兩人合共一個月賺到60萬,輕鬆儲到首期,可是兩人仍決定在香港只租屋不置業。原來兩人一早就有計劃,最終會回到陳智燊兒時成長的地方:英國,以養育子女長大成人,並一早英國共同置業,所以平常見到兩人的家居陳設簡單也不稀奇,因為早已為未來做足準備。

 

圖:ig@陳智燊、宋熙年

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓