蘋果Apple iPhone 12 mini實機真身曝光!5.4吋機身細小容易單手操控

2020.11.02

蘋果Apple iPhone 12系列手機分為兩批推出,當中iPhone 12 mini及iPhone 12 Pro Max將於11月6日接受預訂!而早前就有外國YouTuber率先公開iPhone 12 mini 的開箱片段,展示實機尺寸及單手控制手機的情況,即刻一齊睇睇!

外國YouTuber George Buhnici早前就率先曝光了iPhone 12 mini的實機,但影片目前已被刪除,全因手機仍屬保密階段,估計只是錯誤將影片內容公開,不過眼利的網民早已截圖兼備份。

George Buhnici就為大家展示了iPhone 12 mini 實機的尺寸,更與iPhone 12iPhone 12 Pro作比較,明顯可見機身較為細小,更易單手操控。

iPhone 12 mini設有64GB128GB256GB將於於香港時間116日晚上 8 時起接受預訂,1113日起發貨

來源:George Buhnici、Apple

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓