新手必試入門級簡易甜品法式焦糖燉蛋 薄脆焦糖+滑嘟嘟燉蛋 奶香十足!(內附食譜)

文: LorLor Lee
2020.11.07

新手入門整甜品推介,當中不少得法式焦糖燉蛋Crème brûlée啦!製作步驟及材料非常簡單,就整到賣相精緻、口感滑嫩的法式焦糖燉蛋,新手都輕鬆駕馭,即刻睇睇這款零失敗焦糖燉蛋食譜啦~

法式焦糖燉蛋Crème brûlée,精緻優雅的一道甜品,原來在家自製十分簡單。只需簡單材料及幾個步驟就整到,甜品控大家不妨一試!

燉蛋入口香甜,奶香十足,更有薄脆焦糖口感!

Click圖睇睇所需材料:

 

首先,預熱焗爐至150度。將蛋黃及砂糖拌勻。淡忌廉用小火加熱至微滾,然後一邊攪拌蛋黃,一邊分次加入忌廉。

Click圖睇睇所需材料 

然後從雲尼拿條中取出雲尼拿籽,加入蛋醬,攪幸至直至完全均勻,便可倒入容器中。大家亦可用火槍出除表面氣泡。

Click圖睇睇詳細步驟

然後,在焗盤上加水,將蛋漿送進焗爐以150度焗 30分鐘。取出後放入雪櫃冷卻。

Click圖睇睇詳細步驟

最後,在燉蛋表面灑上黃糖,然後用火槍燒至焦糖。焦糖燉蛋便完成了!

Click圖睇睇詳細步驟

授權轉載:MoLaLa Cooking 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓