秋冬保濕忽略呢個部位小心嚇走心儀對象!專家教你如何用7個法寶挽救第一印象

文: Kate Yeung
2020.12.07

見到心儀對象,有時候第一眼見到五官之外,不排除對方由頭掃到落腳。而且女士們有一個身體部位未必經常露出,但一露出又不保養的話,分分鐘嚇走心儀對象!講到咁大件事,就係要好好護理自己的腳踭!穿著涼鞋或拖鞋時,見到龜裂確實幾礙眼。到底如何保養呢?不妨睇睇美國專家推介的7個法寶修復龜裂腳踭!

美國皮膚病學專家Dr. Debra Sullivan就指出,除了用護足霜、液態膠布等治療腳踭龜裂的產品之外,有7個自然的護足法寶,可以保養腳踭:

1. 蜜糖

蜜糖有抗微生物、抗細菌的特性,有研究指出蜜糖可以協助治癒傷口、為皮膚補濕。用蜜糖厚敷可當作是足部磨砂或是足膜。

2. 椰子油

椰子油經常被推介予乾肌、濕疹、銀屑病用,就是因為椰子油的保濕力高,可以保持肌膚水份,天然不易敏感。同時椰子油又有著消炎及抗微生物的功能,可以去走死皮,又能為脆弱的腳踭皮膚帶來舒緩的效果。

而以下就是可以有為足部補濕、軟化皮膚功效的元素:

3. 醋

4. 橄欖油/菜油

5. 乳木果

6. 香蕉蓉

7. 混合了燕麥片的油

以上是專家就保養腳踭所建議較為天然的方法,如果發現腳踭龜裂到有傷口流血、感到疼痛,有可能是細菌感染,一定要去睇醫生,尋找醫學上的治療。

資料來源:Healthline

圖片來源:Unsplash, Pixabay

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓