吳若希首度公開兒子Kylian正面照 惹網民質問女兒反而遮樣:你大細超啊?

文: Ling Kwok
2020.11.13

吳若希(Jinny)於2017年誕下了女兒Giselle,早前再誕下兒子Kylian。近日首次公開兒子的正面照,並留言說:「睡著時的小天使」眼見Kylian頭髮已經非常濃密,而且手長腳長,看來將來是個高高的男生。

不少網民看過Jinny兒子Kylian後,都大讚他手長腳長,人仔細細已有良好優勢,長大後應該是靚仔。

可是有網民見到卻反問Jinny:「你大細超啊?你個女呢就矇住隻眼唔俾人哋睇到佢個樣,但反而個仔呢就公開俾人哋睇個樣,呢個係咩玩法啊?」不過Jinny卻未有回應。

Jinny一直以來都有保護囡囡,在社交平台上載照片前多用Emoji遮囡囡眼。不過,有時都會穿崩,但有時候都會未有處理地曬囡囡的照片,所以不算大細超!

圖:IG@吳若希

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓