【Instagram功能】3大更新介面+IG限時動態特效!商店Shop、IG Story連拍功能登場

2020.12.02

各位Instagram用戶最近有沒有發現IG悄悄帶來更新,不止換上主頁全新版面加入「商店」,更有IG限時動態「連拍」功能特效推出,今次就同大家一數多個更新重點,即刻一齊睇睇!

1. Instagram介面按鈕大換位

今次更新後Instagram 介面按鈕大執位,通知按鈕轉移到了右上角位置,而下方就加入商店按鈕。

 

2. 商店Shop

新推出的「商店」功能中,可以看到為用戶推薦的商店與商頁面是根據用戶常LikeFollow的專頁及內容來推薦,助用戶更集中找尋產品。


3. IG Story「連拍」功能

新功能藏於Instagram 限時動態左邊的功能列中,打開就可以見列「連拍」功能,用戶可以一次過拍攝最多8張照片或影片,編輯完成後一起發佈但目前此項新功能仍在測試階段,所以只有部分用戶可以用到!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓