零失敗913烏龍茶麻糬波波 1分鐘學整!散發淡淡茶香+空心超煙韌口感(內附食譜)

文: LorLor Lee
2020.12.10

喜歡烘焙焗製麵包的朋友試過在家炮製麻糬波波未呢?除了大受歡迎的芝士、抹茶、朱古力、芝麻之外,不妨試試跟著香港天仁茗茶官方分享的913烏龍茶麻糬波波啦!採用天仁茗茶招牌913茶王及幾款簡單食材就可以做出同麵包店一樣好吃的空心麻糬麵包。有興趣的朋友,即刻睇睇這款麻糬波波食譜喇~

香港天仁茗茶Facebook官方專頁近期分享了913烏龍茶麻糬波波的甜品食譜,展示用簡單的食材便能輕鬆炮製出跟麵包店一樣好吃的空心麻糬麵包!

Click圖睇睇所需材料:

首先將913茶葉磨成粉後過篩,再將奶、牛油、糖、鹽及913茶粉放入鍋內輕輕攪拌,然後慢火加入到牛奶微微起泡後,加入已經過篩的高筋麵粉。快速攪拌均勻。

按圖睇仔細步驟:

其後再放入木薯粉攪拌均勻,至無乾粉的面糊狀態,再冷卻至微溫,麵糊拌勻至可拉起三角形,再加入朱古力粒,倒入擠花袋,大約每顆5公分,最後便可以放入焗爐焗製。

按圖睇仔細步驟:

來源:香港天仁茗茶

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓