【香港愛情故事】00後演員游嘉欣首拍劇自然不造作 自爆從未拍過拖 屋企冇冷氣Wifi

文: Ling Kwok
2020.12.11

TVB推出新劇《香港愛情故事》,有一眾來自《#後生仔傾下偈》的新演員參與演出,其中00後出生的游嘉欣(KAYAN)雖然首次拍劇,但她演出自然不造作,獲網民大讚。KAYAN在劇中有感情線,但她現實中原來沒有拍過拖。

只得20歲的游游第一次拍劇,所以劇中與徐文浩的吻戲是熒幕初吻。不過日前游嘉欣與徐文浩及林正峰在IG直播中,自爆現實中也是第一次接吻,間接表示自己冇拍過拖,她直言:「我收到劇本一刻直情係震驚,個心不斷卜卜跳,夜晚不斷諗到要咀、要咀,一個月來都平復唔到心情!」

網民得知這是游嘉欣人生第一個吻後,不禁問徐文浩究竟畀幾多錢導演!甚為搞笑。而游嘉欣事後將初吻:「我只會當係劇入面嘅初吻,唔會當係真實初吻。」她更講笑指拍完次後不想接觸自己的咀唇。

而直播中,游嘉欣更講到自己正住在公屋,而且有自己一間房,不過家裡沒有冷氣及Wi-Fi,屋企冷氣機位置空了,所以打風落雨時,風雨會直接衝入房間。而游嘉欣續稱:「冇Wi-Fi用,就用手機上網,不過都幾唔方便,因為屋企要做project就會麻煩少少。」

圖:《香港愛情故事》截圖、IG@游嘉欣

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓