譚偉權拍追車場面遇交通警察收牛肉乾被扣3分 TVB綠葉嘆拍劇都冇情講:根本就係陰人

文: Ling Kwok
2020.12.11

TVB綠葉譚偉權早前為劇集《我家無難事》拍攝外景,而且有追車場面,本來他心情大靚,可是拍攝後期他卻大呻諸事不順,原來遇上了交通警察,路上沒任何告示之下,意外地被票控超速駕駛,更被扣了3分。

TVB綠葉譚偉權拍攝追車場面當天心情不俗,更多次出Post紀錄拍攝花絮,事前更上載了與王君馨的合照。劇中的譚偉權飾演一名重案組總督察,所以就會有追車場面,以追查實相。

可是不久後,譚偉權又在IG上大呻諸事不順,因為路上遇上了交通警察!他說:「其實好唔開心,但又唔可以做到啲乜⋯⋯今日真係諸事不利,開工拍攝揸車戲被影相抄牌同扣分⋯⋯條路又冇牌寫住,根本就係陰人,佢哋今日一定好飽,因為人人經過都中招。我最唔抵,因為係拍攝中囉!冇端端冇咗三分喎,真係have a good day嘞!」據知譚偉權拍攝當日正是生日!真係夠晒難忘!就片段所見,劇組工作人員似乎也無一倖免。

不過有網民就質疑TVB拍劇前疑未有事先申請會在路面拍攝,所以拍劇都冇情講,畀人抄牌都係正常。而譚偉權收到這份「生日禮物」後,到了超級市場行街放鬆心情。

圖:IG@譚偉權

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓