鄭伊健打機唔小心賣咗老婆心愛武器 蒙嘉慧玩Switch嬲到要打老公發洩:冇仇報

2020.12.12

藝人鄭伊健與蒙嘉慧結婚7年,愛得低調甜蜜。兩公婆都喜歡打機玩遊戲,蒙嘉慧就分享了最近兩人留在家中打機的趣事。她指自己在玩《薩達爾無雙》的時候,被老公鄭伊健賣掉了她心愛的武器。不少網民都笑言鄭伊健可能要跪玻璃先得。

蒙嘉慧在FB分享打機時被老公賣掉武器的慘痛經歷,指自己「打緊蕯爾達無雙,正準備出售冇用武器之際,突然部機不受控制賣出心愛武器」。她透露老公鄭伊健即刻大叫:「有冇攪錯,個手掣壞咗...冇陰功未save㗎」,而蒙嘉慧則無奈地表示:「阿腥,你控制緊我部機,你冷靜d。企埋牆,俾我用原力打你一身,我會平衡番d」。

她透露武器是花了好多錢才升級到的武器,形容當時情況「冇仇報」:「佢係玩緊pc game,唔知點解佢個手制Bluetooth 出事,無端端控制咗我部switch佢亂㩒之下賣咗我d武器,冇仇報」。不少網民都笑言兩人打機互動搞笑又甜蜜,又建議蒙嘉慧叫鄭伊健跪玻璃。

來源:FB@蒙嘉慧

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓