港男月入3萬要求屋租AA制+只畀$1000家用 待業人妻大呻唔夠買一周餸仲要倒貼

文: Ling Kwok
2020.12.17

結婚後開支大增確實在所難免,可是未能好好解決,就會產生不少家庭問題。近日有位年輕人妻,因為懷孕而辭職安胎,可是7個月小產。再加上老公的家庭問題差點患上情緒病,所以與老公溝通後,雙雙搬出去住,點知問題就此出現。

該名年輕人妻就在網上討論區「親子王國」以「大家點睇家用?」為題,提到本來與老公及其家人同住,後來因為懷孕,所以決心辭職安胎。可是事主懷孕7個月時不幸小產,加上面對老公家庭問題,差點患上情緒病,於是與老公雙雙協議好一齊搬出去住,但前提是兩人要共同承擔屋租。

兩人達成共識之後,搬出租屋,怎料問題卻由此而生。本來未搬出之前,老公每月都會付$5000家用予家人,事主本來也不以為然。可是搬出之後,老公轉付$2000家用予家人,而事主要多番要求之下,只能得到$1000元家用作為買餸錢。

因為事主小產之後一直待業,坦言只得$1000家用實在不夠,直言「1千蚊1個星期買餸已經差唔多用晒,我自己要倒貼,仲要交一半租,覺得好大壓力。」

雖然事主已找到新工作,但下星期才上班,所以開支仍是難以支付。雖然老公對自己不錯,早前做產檢都會幫手付照超聲波的錢,但對於金錢仍是比較計較,所以就算有反映之下,其丈夫也沒有反應。

事主發文之後引起網民熱議,直言事主「唔好咁蠢去倒貼」、「不如佢去煮飯同買餸啦!」、「屋租就aa制,咁食飯唔使錢呀,唔使aa㗎?你出曬?佢俾得嗰一千蚊,即要你養佢?」甚為激動。

幸好事主之後與老公再次達成共識,認真討論家用的問題,老公也同意每個月加多幾千做家用。網民條氣先至順返啲,鼓勵事主與老公要多溝通,今次是個好的開始。

來源:親子王國

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓