老婆問上司借10萬買樓竟獲一口答應 港男暗生煩惱唔知老細咩居心 網民:帽事嘅

文: Ling Kwok
2021.01.03

疫情之下,樓市未見大幅度回落,不少夫婦買樓都要諗過度過。最近有位港男就與老婆計過條數,表示有足夠資金可以支付首期,但老婆後來卻以為了「手頭鬆啲」,而向上司借十萬。

該名港男日前就在「香港討論區」,就以「我老婆問老細借錢畀首期」為題,提到自己最近打算置業,已看過幾個樓盤,又指與老婆計算後,持有的資金都足夠畀到首期。

而老婆就表示她的上司向來都很關照她,而且自己又想「手頭鬆啲」,可以有更多錢裝修,於是就想問老闆借多3個月糧,然後再慢慢還。當時港男不以為然,就話問下都無壞,誰知對方一口應承借十萬。

而該港男現時形容自己「騎虎難下」,因為「唔知對方咩居心」、「我唔想借, 但我老婆又已經好開心咁覺得解決左件事…都話怪自己衰多口同太有自信…」

港男透露自己育有2名子女,而太太的上司是已婚男性,而老婆之所以不向親戚借錢,原因是怕有說話聽:「老婆覺得問親戚朋友都係欠人情仲有說話聽,反而佢老細好照顧員工,唔會有問題咁話喎。」但港男對老婆上司心存懷疑,因為覺得唔會咁順攤借10萬畀員工。

而網民留言表示:「帽事嘅」嚇得港男更加擔心。同時又勸事主唔好借:「你借嘅唔係10萬,而係人情呀,之後有排還」,又指問老闆借錢,「以後有事第一個搵你」,不過有人覺得唔出奇,「老闆賺錢。多,借錢爽手小小都正常」。

 

圖:unsplash

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓