10年紅顏知己突然叫幫手去酒店預演情人節 港男為免中伏帶老婆上房睇見最震撼畫面

文: Ling Kwok
2021.02.04

孤男寡女共處一室實在是引人瑕想,近日有港男在網上討論區分享有趣的經歷。他有一個相識多年的紅顏知己,而且單身多年,有天她透露自己有對象,但因太耐冇拍拖的關係,需要男事主的幫忙,預演一下情人節的浪漫情境。

該名港男就在香港討論區以「我個十年紅顏知己,冇啦啦話要同我去酒店預演情人節!」為題,講到他有個相識10年的紅顏知己突然提到自己有新認識的對象,並打算與對方在情人節到酒店共進晚餐,有意想找港男練習。而港男形容該位紅顏知己是「男仔頭」,而且老婆都認識對方,覺得事主與紅顏知己不會有染,放心兩人日常單獨出街食飯。

不過面對紅顏知己如此「進擊」的要求,不知如何是好,更問:「孤男寡女又話唔話比老婆聽好?」結果網民就擔心事主會中伏,建議他帶埋老婆到酒店,以防中了紅顏知己所埋下的陷阱。

於是事主就有聽網民的意見,帶埋老婆上房,更交代後續。事主先帶老婆上房,然後紅顏知己到場時,老婆就問對方:「佢一撳鐘我老婆一開門,見到佢著到成個變態露體狂件褸咁,就問佢你唔熱咩?點知佢一關門就除褸,入面居然係吊帶DEEP V...」

事主形容紅顏知己外貌屬中上,但奈何自己不能參與,結果全程看著老婆與紅顏知己預演親熱,最後兩人在床上倒頭大睡,而事主就在梳化休息。最後事主更感激網民:「如果我唔係個十年紅顏知己咁對我,我真係唔知自己會點呀!」網民都話好在可以逃過一劫,就算無事發生,事主都可以大飽眼福。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓