外國實測7款iPhone舊型號耗電量!升級iOS14.4後驚揭一款舊機電池表現更好

2021.02.04

自iOS14推出後,不少用家都擔心更新系統後iPhone耗電量增加,早前就有外國YouTube頻道iAppleBytes進行實測,7 款舊型號iPhone在升級 iOS 14.4 系統後的耗電量,更比較過往iOS系統下的電池表現,發現有一款舊機升級後表現急升!

iAppleBytes在今次實測中就用了7款舊型號iPhone,分別為iPhone SE(第一代)、iPhone 6S、iPhone 7、iPhone 8、iPhone XR、iPhone 11、iPhone SE 2020。開始測試前7款手機的電池健康度都在96至100的良好狀態,7部手機都設置統一並擁有同樣數量的手機App,設定亦統一在25%螢幕光度及關閉自動調整光暗,以確保測試準確。

測試就將7款iPhone升級為iOS 14.4後,以長時間開啟螢幕的方式,使用同一款手機App來測試耗電量,結果發現iPhone 6S最快在3小時1分鐘就電源耗盡關機,即接圖睇7款iPhone的電量使用時間:

另外,iAppleBytes又公佈了各型號iPhone在過往iOS系統上的耗電量比較,結果發現有一款舊機升級後表現急升,即按圖睇文字詳情:

來源:iAppleBytes

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓