被蕭正楠出賣! 洪永城胖虎腔唱《分分鐘需要你》 網民睇完笑爆嘴:聽完即刻變鹹魚

文: Ling Kwok
2021.02.08

藝人洪永城(Tony)一直以來都是演戲及做主持為主,甚少聽到他開金口唱歌。不過近日他的好友蕭正楠就「出賣」他,於深宵時段分享洪永城唱歌的片段,首次聽到洪永城以「胖虎式」唱腔唱歌,令人耳目一新。

蕭正楠就趁深夜時段上載洪永城大開金口唱歌的片段,更笑言:「呢首應該係一首開心歌,點解聽完之後會唔開心」片段所見,洪永城以胖虎式唱腔演繹《分分鐘需要你》,唱到七情上面,非常投入。他更大叫:「山頂嘅朋友」,睇到身邊嘅人笑爆嘴。 

結果引來不少圈中人留言,例如胡定欣就話:「半夜先嚟岀賣朋友,係一個好時間!」而陳煒聽到之後忍唔住留言:「叫佢收聲唔該」,而平時應該聽唔少的女友梁諾妍,都留言話:「笑到喊」。

而網民聽完都除了爆笑,都話「聽完即刻變鹹魚」、「聽出耳屎」,不過都有正面地鼓勵洪永城,指他日後仍有很大進步空間,叫他努力咁話!



圖:ig@蕭正楠、洪永城、梁諾妍

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓