大埔街市魚檔21斤馬友索價一萬 街坊唔明點解咁貴 海鮮專家解釋原因:呢個價好合理

文: Ling Kwok
2021.02.11

新年來到,相信不少街坊都會想食好啲,有餐豐富的團年飯。近日就有大埔街坊在街市見到有魚檔就將一條約21斤的馬友索價一萬咁貴,即刻引起了網民熱話,仲笑言:「係咪一萬Yen(日圓)呀?」

有位大埔街坊就在Facebook的群組「香港街市魚類海鮮研究社」分享在街市見到的奇境,留言:「想話搵條馬友過年啫,點知賣到咁貴」相片中就在魚檔見到一條巨大的馬友,上面寫上價錢是一萬。

不少網民見到天價馬友都感到震驚,不禁問:「洗唔洗咁貴?」、「係咪日圓呀?」、「係檔主自己想留嚟食咋?」,引起熱烈反應。後來亦有網民表示,可能臨近新年,加上馬友的體積較大,可能開價都會較貴。

而香港海鮮聯合總會主席李彩華回覆傳媒指,臨近新年關係,所以貨源短缺,加上馬友其實愈大條愈好味,所以價格才會較高。後來得知相中的馬友重約21斤,入貨價350元一斤,成本約7,500元,最終以9,000元賣出。

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓