【情人節食譜】浪漫情人節大餐簡單西餐食譜提案 新手都能駕馭!一手包辦前菜/主食/甜品

文: LorLor Lee
2021.02.13

情人節就到,疫情影響沒有晚市堂食,不妨在家自己炮製情人節大餐。以下為大家介紹不同西餐食譜提案,有齊前菜、主菜、甜品等等,包括煎牛扒、心太軟、酥皮湯等,做法好簡單,新手入廚都能輕鬆駕馭!

前菜:

1. 凱撒沙律
 

一個清新的沙律做開胃菜就最好不過!香脆的麵包粒配新鮮生菜及煙肉碎再淋上凱撒沙律汁及芝士碎,相當美味。


2. 周打海鮮湯


煮西餐又點少得配搭美味的西湯!今次製作的周打海鮮湯,足料又好味,而且原來很簡單就整到。如果想更加美味的話,就可以加上酥皮,製成酥皮湯。


3. 黑糖麵包


黑糖麵包相信是OUTBACK的經典食物之一,只需3個步驟便能還原這款經典餐包。


零失敗自製Outback黑糖麵包 免用機器版!極簡單手搓麵包 (內附食譜)

主菜:

1. 卡邦尼意粉


英國名廚Jamie Oliver在YouTube親自教大家整原汁原味的卡邦尼意粉,加上最傳統正宗的食材,材料亦只需5款,做法簡單便能還原最好食的Classic Carbonara!


英國名廚Jamie Oliver教煮正宗卡邦尼意粉 只需5種材料!入口超濃郁夠creamy
2. 牛扒


廚神Gordon Ramsay曾在「MasterChef On FOX」教大家如何煎出完美三成熟牛扒。即刻睇睇煎牛扒秘訣及教學步驟啦:

Gordon Ramsay教零失敗三成熟牛扒秘訣 廚神級示範完美菲力牛扒煎法
3. 白酒忌廉煮青口


帶有陣陣酒香,再加上香濃忌廉和新鮮的藍青口,味道十分配合,而且製作過程簡單,適合新手下廚。


甜品:

1. 法式焦糖燉蛋Crème brûlée


製作步驟及材料非常簡單,就整到賣相精緻、口感滑嫩的法式焦糖燉蛋,新手都輕鬆駕馭! 

新手必試入門級簡易甜品法式焦糖燉蛋 薄脆焦糖+滑嘟嘟燉蛋 奶香十足!(內附食譜)



步驟:
首先,預熱焗爐至150度。將蛋黃及砂糖拌勻。淡忌廉用小火加熱至微滾,然後一邊攪拌蛋黃,一邊分次加入忌廉。
然後從雲尼拿條中取出雲尼拿籽,加入蛋醬,攪幸至直至完全均勻,便可倒入容器中。大家亦可用火槍出除表面氣泡。
在焗盤上加水,將蛋漿送進焗爐以150度焗 30分鐘。取出後放入雪櫃冷卻。
最後,在燉蛋表面灑上黃糖,然後用火槍燒至焦糖。焦糖燉蛋便完成了!


2. 超鬆軟巨型梳乎厘 

只需三樣材料及簡單步驟,軟綿富彈性的梳乎厘空氣感十足,入口鬆軟就如棉花糖一樣。



步驟:
先在模具上掃上油,分離蛋黃跟蛋白。打發蛋漿。之後將其倒入模中並修飾其外型及高度,送入焗爐。


零失敗自家製超鬆軟巨型梳乎厘 做法極簡單只需3款材料! (內附食譜+步驟)
3. 免焗心太軟


這款心太軟食譜,不用焗爐都整到流心效果,十分方便,幾個步驟便簡易完成。

步驟:將雞蛋和糖混合,然後加入麵粉及可可粉。再加入朱古力和牛油溶液。中火蒸8分鐘便完成!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓