公司出雙糧後女友開口要求分一半 港男感無奈拒絕即被埋怨:唔畀就冇安全感

文: Ling Kwok
2021.02.18

因為疫情之下,香港經濟大受影響,不少員工都被凍薪。不過仍有企業照出雙糧或花紅,好讓員工可以開心過年。最近有位港男因為收到公司所發的雙糧,一時開心向女友分享,卻被對方要求分一半。

該名港男就在「香港討論區」以「公司出咗雙糧,女朋友要我比一半佢」,講到雖然經濟不太好,但公司仍肯出幾千蚊雙糧予員工過年,於是向女朋友分享此事,可是:「我幾開心同女朋友講下公司都唔錯,點我女朋友聽完,立即話要比一半佢。」

港男聽後深感無奈,而且女友解釋理由牽強:「佢話反正第時都結婚,大家嘅錢都應該SHARE用,比一半佢過年好正常。我問返佢有冇,佢話公司冇出雙糧,所以畀唔到,但係我就要畀佢……」港男聽完婉拒,點知女友畀說話港男聽,「佢話我唔咁做就比唔到安全感佢,要認真考慮下同我嘅未來……」而男方覺得女友要求無理,更反問網民:「如果係你,你畀唔畀?我真係唔想畀,分手都咁話。」

網民多數贊成港男的做法,直言:「女友又唔係老婆」、「分手啦!在公,呢個女仔比較自私,睇事情只從自身出發,在私,呢個女仔都唔尊重你,用將來結婚既話術來騎劫你要滿足佢既要求,在公在私佢都唔係好伴侶,三思呀!」,亦有女網民撐港男:「我結咗婚都唔洗老公畀一半啦痴線」

圖:unsplash

來源:香港討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓