胡杏兒IG罕曬可愛童年照 與細仔Ryan「成個餅印咁」兩母子燦爛笑容如出一轍

2021.02.23

99年參選港姐並奪得季軍入行的胡杏兒,現時已是兩孩之母,肚中更有一個等待出世的BB。最近她罕有在IG分享了自己的童年舊照,更將童年照與細仔Ryan的照片作比較,並問大家「像嗎?」。不少圈中好友及網民都紛紛留言,形容兩人好似樣,「成個餅印咁」。

相中的胡杏兒笑容燦爛,與Ryan的笑容如出一轍。不少網民都指大仔似爸爸,細仔似媽媽,一人似一個,相當公平。

99年港姐季軍出身的胡杏兒,入行多年從演技備受質疑到成為TVB三料視后,早前北上參加《演員請就位2》更成功奪冠被選為「年度最佳演員」,實力備受肯定。而幾年前她亦有公開過自己學生時代的舊照。

圖及來源:IG@胡杏兒

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓