張致恒疑欠債唔還遭貼街招 失聯冇影疑上月已搬走著草

文: Ling Kwok
2021.02.26

負面新聞多多的張致恆(Steven)早前被模特兒馮鎵瀠(Naomi) 爆借錢唔還,同時向多個圈中朋友落手,如張彥博及林盛斌等人借錢。雖然Steven早前在社交平台承諾會努力工作還錢,但近日又傳出他欠債著草的消息。

近日有傳媒報導,有人見到Steven居住於元朗的村屋外被貼街招,街招是他一家三口的慶生照片,還寫上「老千」、「還錢」的字眼。Steven屋企的信箱被塞爆追數的紙張、信件,但屋內未見有人,懷疑Steven上月已經搬走著草避債。

此外,Steven老婆的雯雯為人沒有禮貌,與鄰里關係甚差。而Steven去年才由市區搬入元朗村屋,解釋自己有養狗,住市區限制較多,所以才選擇住村屋。後來有傳媒曾找Steven求證,發現他的電話已經停用。
圖:ig@張致恆

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓