【甜品食譜】零失敗簡易甜品芝士烤牛奶 3大步驟完成!布甸質感+香甜牛奶芝士味 (內附食譜)

文: LorLor Lee
2021.03.10

最近網絡上又掀起一番超可愛造型的芝士焗牛奶熱潮,呢款甜點口感似布甸般有彈性,食落香甜又有芝士味,原來只需3步就整到!以下分享一個人氣芝士焗牛奶食譜,步驟簡單,新手都難不到,大家一齊試下啦!

芝士烤牛奶這款簡易甜品食譜近期掀起大熱,造型可愛,簡單易整,3大步驟就整到!睇睇所需材料:

首先要煮芝士牛奶麵糊,將牛奶、砂糖、蛋黃、粟粉等材料全部倒入煲中,攪拌均勻。以小火加熱,途中不斷攪拌至濃稠,過程約35分鐘。

Click圖睇詳細步驟

在模具上抹油,然後倒入煮好的麵糊並抹平表面,之後用保鮮紙貼在表面封好,冷藏23小時。
Click圖睇詳細步驟

將雪好的麵糊搖晃脫模,切成小塊,放在焗盤上。然後在它們表面掃上蛋黃,以200度焗 20分鐘,可愛的芝士烤牛奶便大功告成!
Click圖睇詳細步驟

 

授權轉載:MoLaLa Cook

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!