江嘉敏被指句句有骨疑暗寸馮盈盈愛P圖 自言唔加filter原圖直出反擊拒破冰唔飲珍珠奶茶

2021.03.10

馮盈盈與江嘉敏這對昔日好姊妹,因一場「富豪船P」而反面,兩人更不時隔空示威暗寸。雖然二人似乎面阻阻,不過TVB決定安排她們一齊合作新節目《解構心機女》。馮盈盈拍完第一集隨即上載合照自抽「破冰」,又主動請江嘉敏飲珍珠奶茶,被網民形容「以德報怨」。

另一邊廂,江嘉敏同樣在IG分享節目拍攝的花絮及合照,不過Caption就被網民嘲「句句有骨 佩服你」、「超有骨」、「駛唔駛句句都咁串」。

事關馮盈盈表示「破。冰sorry打錯 走冰先啱 珍珠奶茶 少甜走冰 知道嘉敏今日第一次做主持 請你飲珍珠奶茶 為你加油打氣 我哋一齊做好個show」。不過江嘉敏就話「多冰,少冰,走冰,都不適合我」,又以生理期婉拒FYY「走冰」好意:「難得師姐請我這個新人喝珍珠奶茶,但我這個星期不能碰冰!對不起啦,師姐,下次再請我喝吧」,明言無福消受馮盈盈好意,似暗示無意破冰。

之後她表示工作繁忙,所以照片連filter也懶得加:「相都懶得執!啲暗瘡同啲面又出晒嚟」。她又留言指自己IG的合照時iPhone原圖直出,疑暗寸馮盈盈P圖。傅嘉莉亦有留言表示「原來原圖係咁瘦咁靚嘅」,似乎與江嘉敏站在同一陣線。

江嘉敏、馮盈盈IG圖對比:

有網民反駁江嘉敏:「P到咁都話原圖」、「唔覺得係原圖…塊面有P wor」。此外,江嘉敏亦有回覆支持者的留言,更直言「佢把口臭過乜嘛!有冇打佢丫?」,未知「佢」所指何人。

早前馮盈盈在立春分享旗袍照,之後江嘉敏同樣出POST曬18歲的旗袍照,該舉動被一眾網民視為挑機,不過網民就直言18歲的江嘉敏依然不敵26歲的馮盈盈。

圖:IG@馮盈盈、江嘉敏

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓