張致恒老婆潛水兩個月終於蒲頭 寫千字文自爆借財務還錢 :我哋去到絕路

文: Ling Kwok
2021.03.15

藝人張致恒(Steven)早前被公開追債,及後他所居住的元朗村屋外遭人貼街招追數,其後他一家四口有傳已著草避人債,與外界失去聯絡。直至張致恒老婆雯雯突然上水,在社交網打千字文回應事件。

Steven老婆雯雯突然於社交網發千字文,首先點名回應借錢給Steven的口靚模Naomi。雯雯一開始感謝對方願意借出2萬元應急,亦為遲還錢致歉。不過她再澄清外間傳聞,指自己一直都未有消失避債,自爆為還錢問去財務公司借錢:「我哋去到絕路已經去咗借財務,去還一半錢畀你先,好抱歉我哋冇能力一次過還清2萬蚊畀你,我哋亦已經承受緊我哋要承受嘅,畀財務貼街招甚至追上門。但係我依家喺呢度答應你,我一定會用盡我嘅能力兩個月內還埋呢1萬蚊畀你。」

又指責對方為追債而騷擾其家人包括她的媽咪:「我嘅家人係無辜嘅,你要嬲要追我哋還錢可以嚟搵我哋一家四口,但係點解叫我哋還錢嘅時候,要用我屋企人嚟威脅我哋去還錢畀你,點解要講到搵人去騷擾我嘅媽媽拎返屬於你嘅錢。」

雯雯亦有回應被指生活富貴,住靚屋兼養狗的傳聞,她解釋所住村屋位置偏僻,租金相對較平,同時雖然有養寵物,但她寧願捱窮也不想棄養。講到買玩具給兩個兒子,雯雯回應是親戚送贈:「我係爭人錢,但係咁樣係咪代表我唔可以生活唔可以生存?我兩個小朋友咁細,係咪就唔可以有佢哋嘅童年?我爭人錢未有能力還,我承認我係有罪,但係我兩個小朋友佢哋點解有罪?」

最後雯雯亦有為老公護航:「一個男人衰鹹濕衰貪玩,係咪就要判佢死刑?既然佢依家咁努力去生存,點解唔可以畀啲時間佢慢慢做番好佢照顧兩個小朋友?大家可唔可以高抬貴手,畀我兩個小朋友可以有一個爸爸,我哋一家四口可以生存落去。」又承諾未來會還清所有錢,絕不會走數。

圖:ig@張致恒、naomi、雯雯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓