ViuTV新劇《大叔的愛》預告曝光!被黃德斌Anson Lo左右生擒夾擊 Edan勁崩潰兼有半裸鏡頭

文: Ling Kwok
2021.03.16

一眾觀眾期待已久的ViuTV新劇、港版《大叔的愛》終於影視博覽公開宣傳片,片段中見到分別飾演「春田田」和「牧凌太」的MIRROR成員呂爵安(Edan)和盧瀚霆(Anson Lo),以及飾演「大叔」黑澤部長的黃德斌陷入了三角關係,光看預告就笑死人。

片段所見飾演「春田田」的MIRROR成員呂爵安(Edan)分別被演「牧凌太」的盧瀚霆(Anson Lo)及飾演「大叔」黑澤部長的黃德斌猛烈追求。

先有黃德斌又化身「暖男」炮製愛心飯盒,平時外表沉穩的他,演起喜劇上來甚有驚喜。而Anson Lo將Edan推倒在床上將他生擒,令Edan臉紅心跳。

本來是「直男」的Edan,面對兩男左右夾擊,崩潰大叫:「我凈係鍾意大波妹㗎咋!」睇到呢到都覺得好笑。此外,Edan亦有半裸出浴鏡頭,相信粉絲睇到必定尖叫。


圖:ig@Edan

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓