日本節目實測狂玩瑜伽球減肥法 連續玩足一星期體重下跌勁減20cm腰圍

2021.03.17

瑜伽球是不少人愛用的運動工具之一,最近日本節目《それって!?実際どうなの課》,就實測用瑜伽球來減肥,邀請到搞笑藝人餅田越光連續一星期狂玩瑜伽球,除了睡覺和去廁所外,食飯、睇書、化妝大部份活動都要坐在瑜伽球上,結果竟然成功減走20cm腰圍,即刻睇睇整個實測過程!

日本節目《それって!?実際どうなの課》不時都進行騎呢減肥實驗,據節目組所講有傳聞指「連續一星期玩瑜伽球15分鐘可減2kg」。今次就特別以瑜伽球減肥為主題,實測就邀請到搞笑藝人餅田越,除了睡覺和上廁所之外,挑戰連續7日大部分活動都坐在瑜伽球上活動,睇睇最後會否成功減肥,可以穿上加大碼橡筋長裙。

在實測開始的第一日當然要先量度數據,餅田越的體重為90kg,而腰圍、臀圍和大腿圍分別為117cm114cm71cm,而目前餅田仍無法穿上加大碼橡筋長裙。完全沒有瑜伽球經驗的餅田,剛開始時只可以在瑜伽球上維持5秒,後來慢慢終於找出平衡感,且核心肌肉已感到運動後的疲累感。

因為餅田在瑜伽球上的不良姿勢有機會帶來腰痛,節目組就安排了專業教練教授正確姿勢。她成功在瑜伽球上彈足兩小時以上,更會配合音樂律動身體,後來想落地行走卻覺得雙腳無力,反而坐在瑜伽球上更輕鬆。

為了測試結果更為公平,節目組特別為餅田準備好健康餐單,份量為成年女性每日應攝取的卡路里份量。餅田仍需要坐在瑜伽球上食飯,完成後繼續運動4小時,就完成第一日的測試。

來到實測第二日,節目組再次為餅田量度體重和腰圍,結果竟然都有明顯下跌。餅田亦開始進化到可以在瑜伽球上刷牙及睇書。即按圖睇詳情:

實測第三日,餅田的體重和腰圍再次下降,也習慣了在瑜伽球上進活動,連化妝都完全難不到她!即按圖睇詳情:

實測中段,餅田更開挑戰自己在多個瑜伽球上同時活動,包括睇書、畫畫、睇電視等等。

實測結束之時,節目組最後一次為餅田量度體重,結果是87.2kg成功減走2.8kg,而腰圍更由117cm減至97cm,驟眼看來餅田的腰圍亦有明顯分別,更成功穿上加大碼橡筋長裙。

節目組更教練分享並解釋背後原因教練大讚餅田減肥效果顯著。即按圖睇詳情:

 

 

不過提提大家,減肥法只為節目實驗而進行,減肥和身體變化全部因人而異,想成功減肥的朋友,還是持之以恆做運動和配合適當飲食為佳!

來源:それって!?実際どうなの課

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓