為慳時間用影印機數紙 一口氣列印50張白紙遭解僱 秘書唔認錯:呢個係慳水慳力嘅做法

文: Ling Kwok
2021.03.17

在職場上,如果能夠「走精面」的話,做事可能會更方便,不過最好就唔好畀人知。事關最近有位網民就在討論區表示目擊有同事,因小聰明被上司發現,結果激到對方紮紮跳,最後更被解儸,此事引起了網民討論。

該名網民就在連登討論區以「公司個秘書因為印白紙比老闆炒咗」,講到公司的秘書因為耍小聰明而被解僱。他指早前上司經過打印機,手拿一疊紙走過來,見到雙面都是空白白紙就問那一位同事印。

誰是秘書對此事直認不諱,「原因係佢想預備50張空白嘅A4紙黎陣間面試用,佢因為唔想數所以直接印出嚟」上司馬上指責秘書這樣到「會用到碳粉同埋嘥電」不過秘書就反駁:「呢個係慳水慳力嘅做法!」
事後上司在Whatsapp群組留言,表示已解僱秘書,男網民表示與同事認為秘書沒有做錯。而有網民就解釋公司的打印機多數都是月租,印刷量每月有個限額,超過就會每張收費。同時認為秘書態度不佳仲要駁咀,上司解僱對方不是沒有原因。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓