馬國明深圳拍劇頹look示人驚現清朝頭 髮線疑似後移網民為靚湯勁擔心

文: Ling Kwok
2021.03.22

無綫新劇《白色強人II》正在深圳拍攝外景中,多位演員胡定欣、陳豪、郭晉安及馬國明等人終於坐完「疫監」,有得出關之時,趁開工之前齊齊外出聚餐。日前郭晉安就在IG上載照片,眾人都精神奕奕,唯獨是馬明略顯疲態。

郭晉安曬出與演員食飯的合照並留言:「終於開工啦!」不過網民就將重點放在馬國明身上,因為他戴了粗黑框眼鏡,而且臉同眼都略帶浮腫,似乎唔太夠精神,最重要係他梳起的All back頭!

馬明的All back與劇中型仔醫生造型有著明顯的落差,而網民也嘲他的All back頭似足清朝人,更為靚湯感到擔心,因為馬明的髮線疑似有後移跡象!不過他忙於拍劇及照顧女友及家人,一臉疲態也是正常。

圖:IG@郭晉安、張曦雯、馬國明

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓