劉佩玥零P圖曬長腿變大腳八望落似有廿呎高 真實高度不輸176cm劉穎鏇

文: Ling Kwok
2021.04.01

31歲的劉佩玥近日因拍攝拍攝劇集《把關者們》,所以把一頭長髮剪去,以接受新角色的挑戰,結果新髮型大獲好評。近日劇集已經拍攝完畢,Moon終於可以休息,與契妹一起到餐廳打卡影相,露出一對大長腿。

阿Moon與好友到餐廳打卡,並上載了長腿美照,她說:「是的,我係成日話佢好煩!好煩!同好煩!次次見都要搵個未去過嘅靚地方,又要影一輪相;但我發現,我同佢嘅回憶又真係儲咗好多好多! 隔一陣睇返又會好開心!」相中的阿Moon變了「大腳八」,就算她沒有P圖的關係,她的一雙長腿望落十分修長,難怪有網民忍不住留言:「望落似有廿呎高!」

其實阿Moon身高有174cm,拍得住新晉陽光女神、同樣是港姐出身的劉穎鏇,她身高亦有176cm。而阿Moon出道之前做過空姐,因為身高關係,要擺行李上機艙都沒有任何難度。

圖:ig@劉佩玥、劉穎鏇

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓