港男帶女友見家長 父母開口讓出公屋供兩人結婚住 嚇窒女友:結咗婚真係要住公屋?

文: Ling Kwok
2021.04.01

樓價高企,對於年輕人如置業確實有一定困難。近日就有港男帶女友回家見家長時,母親竟然當面力勸他們結婚後不要置業,表示會讓出公屋單位供他們居住,然後自己出去租樓住,點知此番對話嚇窒其女友。

該名港男就在連登討論區以「帶女朋友番屋企見家長 呀媽差d嚇到女朋友同我分手」為題,講到自己是一個不折不扣的公屋仔,與女友拍拖9個月,加上年紀快到30,所以就帶女友回家見家長。食飯期間,港男母親突然討論住屋問題,突然提議:「阿仔你同阿妹(我女朋友),不如嚟緊結咗婚住呢到(公屋)都幾好呀,我同你老豆嚟緊就搬出去租唐樓囉。」事主心知不妙,正想開口阻止,豈料其母繼續講:「住公屋有咩問題呀,呢到環境又好,人地私人樓又細過我地又要供,阿仔你千奇唔好買樓呀,而家啲樓又貴,萬一負資產就大件事啦。」

事後事主欲送女友回家,對方就問:「如果結左婚係咪真係要住公屋?」雖然事主女友表示不介意,但希望事主不要有結婚後住公屋的想法,亦婉拒了事主送她回家。

網民對此事持有不同意見,勸事主「最緊要你負擔到或者可以出面住啫」、「住公屋儲錢先囉」,又指「你阿媽肯搬出去讓間屋俾你都好錫你」、「伯母都算係咁」,又叫事主「要識做人兩邊都氹下,如果唔係你第時夾係中間好難做人。 趁而家早一邊同老母傾一邊氹下條女先。最好結婚前有共識大家好做」 

 來源:連登討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓