深水埗凌晨有人扮小丑嚇落單女性兼拍片 夜歸居民嚇親失足受傷有財物損毀

2021.04.05

油尖旺區區議員李國權日前在社交平台撰文,表示收到區內女居民求助,指上星期五凌晨12時至1時左右,有人在大南街楓樹街一帶扮小丑嚇落單女性,更有人從旁協助拍下被嚇者反應,行為過分。

李國權表示:「最近治安差左,大南街本月亦出現行劫案件,晚歸人士本身已經擔心,涉事人咁做係極之過份,亦構成對社區嚴重滋擾。今日向地鋪成功索取cctv影像,當事人亦要求我跟進以免出現下一位居民受害,我會嚴肅處理」,他怒斥扮小丑兼拍片的人:「點解幾個男人嚇個女仔仲要拍低人地個樣」,又建議居民在復活節假期期間可以落樓接夜歸家人。 

之後他再收到另一位居民求助,指星期六晚在詩歌舞街遇到涉事「小丑」,更被嚇到失足受傷及有財物損毀。他希望涉事者可以尊重他人:「請勿再以傷害他人方式拍片/開玩笑,香港人生活已經夠苦,無謂再將快樂建築在他人痛苦身上,希望這幾位人士三思」。其後他與同事半夜巡區,不過未見小丑身影。

圖及來源:FB@李國權

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓