吳若希同老公玩問答估唔啱要直接離婚?瘋狂爆seed話足對方6次:你呢個垃圾!

文: Ling Kwok
2021.04.15

吳若希近期與老公齊齊拍Youtube片,她的固定節目《相敬如賓週》都會與老公進行一些挑戰,最近就與老公玩問答,答錯塊面就要搽剃鬚膏。期間Jinny十分激動,不停話老公「你呢個垃圾!」

十幾分鐘的片段中,吳若希話老公話足6次:「你呢個垃圾!」就連佢自己問老公「我成日鬧你最多係咩?」老公都好自然地答:「垃圾!」令人哭笑不得。

而吳若希問到:「我唔開心或者唔舒服嘅時候最想你做咩?」,她更激動地表示,如果答唔中就要直接離婚,好在老公都答得中,避過一劫。

網民見到吳若希多次話老公「你呢個垃圾」,覺得唔係太好,不過後來又話其實佢哋兩個好sweet,只不過唔係成日講我愛你。而吳若希老公在鏡頭前也愈來愈自然。



圖:Youtube@吳若希

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓