【ChillClub頒獎禮】姜濤攞獎講感言再次被讚大方得體:香港歌手一定會再次變成亞洲第一

2021.04.19

ViuTV主辦的首屆樂壇頒獎典禮《Chill Club 推介榜年度推介20/21》完滿結束,頒獎禮大獲好評,不少網民都大讚ViuTV安排的環節有心思。而頒獎禮另一焦點,自然是落在ViuTV親生仔MIRROR及近年人氣極高的姜濤身上。姜濤先後奪得Chill Club年度十大歌曲之一及年度男歌手銀獎。繼叱咤頒獎禮後,姜濤的得獎感言再次獲網民讚大方得體。

姜濤憑《愛情簽證申請》Chill Club年度十大歌曲之一獎項,他表示「我知道呢隻歌我仲有做得唔好嘅地方,我知我攞呢個獎,全部都係因為一班錫我哋嘅fans。作為一個歌手,我仲有好多不足嘅地方。希望大家可以繼續留意我哋,繼續督促我哋。音樂無分貴賤,無分國籍無分對錯,香港樂壇加油」

其後他奪得年度男歌手銀獎,得獎感言令人鼓舞:「我哋呢班後生仔或者香港歌手,一定會再次變成亞洲第一」。有網民讚姜濤感言觸動人心之餘更顯大將之風。

圖及來源:ViuTV、IG@姜濤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓