公屋新娘出門搵著名攝影師拍攝遭拒絕 化妝師爆料:唔想公屋出現喺佢作品集

文: Ling Kwok
2021.04.20

結婚乃人生大事,總會想有攝影師可以幫忙拍攝當日出門及婚宴場景,為新婚夫婦留下一段美好且難忘的回憶。不過近日有網民在討論區表示,家住公屋的新娘朋友有意找知名攝影師拍攝,可是遭對方婉拒。

有網民在連登討論區以「唔好話買唔買樓,而家連影相都分公屋私樓」為題,講到朋友出嫁找攝影師,卻因為自己出身問題被拒絕。該網民表示:「諗住搵一個top 少少的婚照攝影師,點知被婉拒,後尾化妝嗰個爆料話呢個攝影師唔影公屋出門,唔想啲相係佢嘅portfolio 入面」

其他網民事後猜測該攝影師想法:「唔想公屋影衰佢業務」,又問:「唔放portfolio唔得咩?」、「去到公屋唔識影,有幾top呀?」不過亦有網民持相反意見指,「人生大事點解唔去酒店呢?啲相影落都靚啲」、「人哋target高檔客都好正常,有生意一定要接?」

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓