【iOS14.5】實測7大型號iPhone耗電量+速度!升級iOS14.5後只有1款手機變得更食電

2021.04.28

Apple蘋果終於正式推出iOS 14.5,不少用家當想搶先更新但又怕耗電量增加,早前就有外國YouTube頻道iAppleBytes進行實測,7 款舊型號iPhone在升級 iOS 14. 5系統後的耗電量和使用速度作比較,結果發現有2款舊機表現變差,其中一款升級後更食電!

YouTube 頻道 iAppleBytes就使用了iPhoneSE、iPhone6S、iPhone7、iPhone8、iPhoneXR、iPhone11、iPhoneSE2020來進行iOS 14.5系統實測,開始測試前7款手機都統一設定在25%螢幕光度及關閉自動調整光暗,而電池健康度都在92%100%的良好狀態,以確保測試準確。

測試就將7iPhone升級為iOS 14.5後,以長時間開啟螢幕的方式,使用同一款手機App來測試耗電量,即按圖睇7款舊型號電池電量續航時間:

結果更發現大部分手機電池在升級iOS 14.5,比起之前的iOS14.4.2的表現更佳只有其中一款升級後更為食電表現偏差,即按圖睇詳情:

來源:iAppleBytes

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓