姜濤22歲生日深宵剖白認壓力爆煲 全日冇食飯排舞體力不支暈倒

文: Ling Kwok
2021.05.01

人氣偶像姜濤22歲生日,一眾姜糖豪花近百萬元買下多個巨型廣告,更在銅鑼灣某商場租下一日店舖,佈置成姜B生日打卡點,打造成「姜濤灣」,吸引不少「姜糖」朝聖。姜濤為答謝一班粉絲的支持,深宵排完舞回家後,便開live和fans傾偈,更自爆在前日綵排時一度暈倒不省人事。

姜濤凌晨開live時,最多有過萬人睇直播。他除了感謝粉絲悉心安排的生日驚喜外,亦心痛fans大灑金錢:「其實寫卡已經好好,對一個由細到大冇乜收過禮物嘅我嚟講,收卡已經好好,每一個人祝福都收到,可能之前嗰22年冇乜收過,上天一次過彌補返畀我。」

與此同時姜B都有深情剖白,講到因為壓力太大,所以情緒不穩:「《叱咤》完咗到而家都有差唔多半年,呢段時間發生好多嘢,確實未消化得晒,好多嘢嚟得好快,攞到獎當然係好事,因為大家鍾意我同我啲音樂,係好開心,但同時壓力亦大咗好多,尤其呢排情緒好差,直到兩日前都成日發脾氣,希望之前因我發脾氣而影響到嘅人,講聲唔好意思。」

直播接近尾聲時,姜B自爆日前綵排時,在體力透支下暈倒:「排排下舞,突然之間暈低咗,我事後先知道,可能真係太眼瞓、太攰,有啲暈,加上全日冇乜食嘢,就突然之間暈咗,好白癡呀……呢件事,咁我有食返嘢嘅,所以大家唔使擔心。」令粉絲感到大為擔心,而姜B自言完成演唱會後就會放長假休息,最想隻腳快點好返,亦再次感謝粉絲:「多謝大家咁睇得起姜濤呢個人!」

圖: ig@姜濤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!