朱千雪近照曝光幸福人妻仙氣十足女神氣質不減 同為律師出身麥明詩都大讚靚到嘩一聲

文: 羅志宏
2021.05.03

朱千雪(Tracy)自2016年完成法律博士學位課程之後,便轉戰法律界,正式成為大律師,更減少了幕前公開的演出,多數在社交平台上分享生活近況。日前,近大半月未更新IG的朱千雪,就分享了兩張散發仙氣的照片,儘管成為了幸福人妻,女神氣質仍然不減。

朱千雪日前就在社交平台IG上載了兩張個人照,並以英文寫上:「That's it for April, see you in May」,似乎就因為忙完四月繁重的工作,在週末假期好好輕鬆一下,迎接五月新的來臨。相中朱千雪坐在梳化上,輕輕托着頭,展露出甜美自然的笑容。化上淡妝的Tracy,容光煥發,仙氣十足。

朱千雪罕有上載照片,一眾圈中好友紛紛留言大讚Tracy好靚,大表心心眼,當然不少得好姊妹蔣家旻、張嘉兒、岑杏賢;就連同為律師出身的麥明詩都留言「wahhhh(嘩)」,似乎就靚到嘩一聲;另外亦有網民留言大讚「邊有咁靚嘅律師」,更希望Tracy有機會復出拍劇。

 

 

圖及來源:IG@朱千雪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓