日本節目實測咀嚼減肥法唔使節食!每次進食狂咀嚼30次連續3日體重竟下跌

2021.05.03

相信不少朋友都有聽過,食飯時仔細咀嚼能幫助消化,並有助瘦身減肥。早前日本節目《それって!?実際どうなの課》就以咀嚼減肥法為主題,邀請到搞笑藝人進行實測,連續3日每次進食都狂咀嚼30次,結果發現體重竟然有下跌,即刻睇睇實測過程。

日本節目《それって!?実際どうなの課》經常都進行騎呢實測,今次就以「咀嚼」為主題,事關一直有傳聞指「進食時多咀嚼有助燃燒脂肪,減慢血糖增加以達至減肥瘦身的效果」,節目組為證實真偽就邀請到孖生的搞笑藝人Takuya及Kazuya進行實測,睇睇增加的咀嚼次數能否有助瘦身減肥。

節目組提到現時一般人進食時的平均每次咀嚼1020次,但根據日本厚生勞動省的報告指出,每次進食時咀嚼30次或以上,能有助達到健康生活效果。所以在實測之中其中一位就會進食時每次咀嚼30次,而另一位就保持平時一貫的飲食習慣。在實測開始之前當然要先量度體重,即按圖睇詳情:

在實測開始的第一日,兩人都可以如常品嚐美食,不過進食時間就明顯有很大差距,而且多次咀嚼亦令Takuya感到疲累,即按圖睇詳情:

來到實測的第二日,同樣地第一件事就是量度體重,效果就有些不如理想。不過兩人同樣可以品嚐到豐富的三餐,但Takuya的下顎亦開始感到酸痛,即按圖睇詳情:

來到實測的第三日,兩人的開始有變,不過節目組準備的食物一樣相當豐富,即按圖睇詳情:

實測完成後當然要驗收結果,節目組再次為兩人量體重,發現體重竟然有下跌,更邀請到營養進行講解,即按圖睇詳情:

來源:それって!?実際どうなの課

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓