吳業坤四眼LOOK唱到眼鏡起霧最經典 31歲坤哥做植入式隱形眼鏡手術不做四眼仔

2021.05.10

現年31歲的吳業坤(坤哥),在15年度《勁歌金曲頒獎典禮》奪得「最受歡迎新人獎金獎」,唱到眼鏡起霧的一幕令觀眾印象深刻。自此,坤哥的眼鏡成為其標記之一,四眼仔形象可謂深入民心。不過坤哥最近決定與眼鏡說再見,大膽嘗試植入式隱形眼鏡手術。

當年吳業坤在舞台上獻唱時激動落淚,令眼鏡起霧一幕「流芳百世」。

不過最近他在網上透露自己決定做植入隱形眼鏡手術,更上載做完手術的自拍照。不少網民都表示眼鏡是坤哥的靈魂,不捨得坤哥告別四眼LOOK:「冇眼鏡嘅坤哥仲係坤哥?」、「下......咪無得再起霧囉」、「睇慣你戴眼鏡wor,」。亦有網民表示自己是過來人,貼心提醒坤哥一些注意事項:「8 年前已做左,個時都有D 貴,原來宜家仲貴,早做早享受,植入式隱形眼鏡真係好好.我深近視醫生話風險細D不過第一 年會夜晚睇野怕強光.要小心D」。

吳業坤回應傳媒時指手術需要植入晶體,形容自己「都幾勇敢」他表示需要一點時間適應,暫時會戴平光眼鏡保護雙眼,亦要慢慢習慣自己嘅樣。

圖及來源:TVB、FB@吳業坤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓