許廷鏗IG搞笑公審好友鄭欣宜「文盲」 Joyce加拿大土生土長 手寫中文錯字一籮籮

2021.05.11

歌手許廷鏗Alfred與鄭欣宜Joyce向來老友鬼鬼,私下經常見面聚會。最近許廷鏗在IG限時動態搞笑公審好友是「文盲」,原來Joyce手寫中文錯漏百出。面對好友的中文能力,令他忍不住感嘆「I'm 蘇拋鑊腰(so proud of you)」。

許廷鏗分享欣宜手寫的菜式中文名,包括冬蔭功湯、豬頸肉及海南雞飯等等,但就出現不少錯字及自創字。不過,欣宜在加拿大土生土長,中文向來一般般,手寫中文錯漏百出亦可以理解。不過好友許廷鏗見到她連「許廷鏗」三字亦寫錯,其中「廷」就寫成「廳」,難怪感嘆「I'm 蘇拋鑊腰(so proud of you)」。

圖及來源:IG@許廷鏗

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓