黃宗澤舊愛「玻璃朱」指鏡粉「井底之蛙」 朱庭萱形容男團MIRROR:呢啲樣旺角大把

2021.05.14

現年46歲的朱庭萱(玻璃朱),是飲食作家及節目主持,曾與ViuTV及TVB合作過不少煮食節目。此外,她曾在網誌自爆曾與黃宗澤拍拖5個月,後來因安全感不足令這段戀情分手收場。玻璃朱不時就社會事件及網絡熱話發表言論,最近ViuTV旗下男子組合MIRROR舉行演唱會成為城中熱話,她亦有就此發表意見。

有傳媒發起關於MIRROR演唱會的投票,玻璃朱就留言認為「呢啲樣旺角大把」,又表示「咩叫靚仔有才華?內地歌手王一博、張藝興呢啲就係」,形容鏡粉「成班井底之蛙」。

之後她在個人社交網站表示不想傳媒將她與Mirror「放埋一齊抽水」,表示「我唔想幫佢哋宣傳呀!亦都唔駛幫我宣傳啦唔該」,更再次留言指自己「講出事實嘅陳述」:「我都係講出事實嘅陳述喳!我話呢啲樣旺角大把,都冇話過佢哋醜樣啦!但我真係覺得王一搏靚仔好多呀嘛~又識唱又識跳仲識排舞編曲。叫佢哋走出去個井睇吓呢個世界有幾多靚仔有才華都係錯#言論自由已死#唔鍾意塊鏡就要被公審批鬥」。

現年46歲的玻璃朱是一名飲食作家及主持,曾在網誌自爆與黃宗澤拍過拖,可惜只維持了5個月就分手收場。她形容當時黃宗澤比較年輕,透露戀情因為男方無法給予自己安全感而告吹,不過二人再見亦是朋友

圖及來源:FB@朱庭萱、IG@MIRROR、微博@王一博

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓